חדשות המוסיקה – 02.03.13

    דוד קליגר ויואב דילאון 1 Comment on חדשות המוסיקה – 02.03.13
    21:46
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on אליהו ארנד חושף: כך הגיב ראש הישיבה לכתבת הפרופיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספיחי חג פורים:

    חדש ירחמיאל זיגלר מרבין בשמחה!

    ירחמיאל זיגלר יצא בסינגל חדש "מרבים בשמחה".

     

    חדש יואלי פאלקאוויטש רמיקס טיש ניגון!

    אשר רינגל לקח את "טיש ניגון" של יואלי פאלקאוויטש ועשה ממנו רמיקס מעניין ומקפיץ לכבוד פורים.

     

    חדש בוצר ציון כמו משחק!

    בוצר – או בשמו המלא אליעזר בוצר, הגיש לכבוד פורים סינגל חדש "כמו משחק" שמו, שיר מתוך פרויקט מוזיקלי מסעיר ומרגש הצפוי לראות אור בקרוב עליו עמלים חבריו גיל סמנטנה, אהוד בנאי, אביתר בנאי וברי סחרוף. סמנטנה נטל על עצמו את ההפקה המוזיקלית של האלבום ובימים אלה הם מסיימים את העבודה על האלבום החדש.

     

    עמי כהן ואברהם פריד בישיבת רמת גן פורים תשע"ג!

    – הזמר אברהם פריד, המגיע לכאן כבר מזה שנתיים לחג הפורים ומופיע בישיבה התיכונית ברמת גן עשה זאת גם השנה בליווי תזמורתו של עמי כהן ומקהלתו של שרוליק הרשטיק הנה קטע ששלח לנו עמי כהן.

     

    חדש משה לאופר מנגן חב"ד 2 ניגון שמחה!

    משה לאופר יוצא בימים הקרובים באלבום שני בסדרת משה לאופר מנגן חב"ד, הפעם מדובר באלבום אינסטרומנטלי, גם האלבום הזה מופק ע"י האיש והשלאגר לויק טובול והנה 'ניגון שמחה', על המיקסים המיוחדים שמואל יונה.

     

    חדש מיכה גמרמן הנר דולק!

    הזמר מיכה גמרמן מברזיל שהתארח בתוכנית האחרונה במוצ"ש חי יוצא באלבום חדש בהפקת FDD, הנה שיר שנקרא "הנר דולק" רצועה מס' 5 מתוך האלבום, עיבוד ולחן אלי כהן ואיצי ברי!

     

    חדש יוסי גרין הנה מה טוב!

    לפני מספר שבועות סיפרנו לכם על פרוייקט לשימור שיריו של הזמר משה יעס, מי שמכונה בארה"ב הסבא של המוסיקה היהודית, הפרוייקט מוכן בימים אלו, אלבום כפול – 30 שירים בעיבוד חדש ונעים לאוזן, חלקם בביצוע מקורי של יעס ואחרים מחודשים ע"י רשימת מוסיקאים ארוכה ביניהם יוסי גרין, הרב ברוך צייט, אייבי רוטנברג, בני פרידמן, ירחמיאל זיגלר, שלמה כץ, משה הכט ועוד…לכבוד ההשקה ניתן למצוא אותו גם במחיר מיוחד באתרים השונים בארה"ב, האזינו ל'הנה מה טוב' בביצוע יוסי גרין.

     

    חדש א ויזניצער ניגון 3 הייליגער שבת!

    בשבת האחרונה חל יום דהילולא הראשון של האדמו"ר מויזניץ זצ"ל, לכבוד היארצייט יוצא אלבום חדש ושלישי בסדרת א ויזניצער ניגון, הפעם האלבום מוקדש לשירים אותם אהב מאוד ובמיוחד האדמו"ר זצ"ל, על העיבוד הקלידן ראובן פוירשטיין מבצעים הזמרים יענקי דאסקל ומוטי שטיינמץ אותו חשפנו כאן לציבור במוצ"ש ט"ו בשבט, והנה ביצוע יפהפה לשיר הידוע 'הייליגער שבת'.

     

    חדש אריאל זילבר אין עוד מלבדו!

    אריאל זילבר יוצא בסינגל שני מאלבום חדש שייצא בסוף השבוע הקרוב "אין עוד מלבדו", גם לחן זה כמו האחרים של אריאל עצמו.

     

    חדש ראובן כהן אליך קורא בתפילה!

    האחים פְּדָהצוּר וראובן כהן מגישים את "אליךָ קורא בתפילה", מילים, לחן עיבוד והפקה מוסיקלית – דניאל בן יוסף, השניים מקדישים את השיר לחבר שלהם כפיר ארבל ז"ל שחיכה מאוד לשיר הזה ולא זכה לשמוע אותו במלואו.

     

    חדש נפתלי כלפה מארח את שלמה כץ אנא השם!

    איש העסקים נפתלי כלפה מטורונטו עמל כידוע על אלבום בתקופה האחרונה, ויוצא בסינגל נוסף 'אנא השם' בו הוא שוב מארח את הזמר שלמה כ"ץ, וגם כאן הלחן של כלפה והעיבוד של כ"ץ.

     

    חדש בן ציון בורובסקי חייך כך יהיו חייך!

    אחרי הסינגל עם אחד, ממשיך בן ציון בורובסקי לעבוד במרץ על אלבום הבכורה ולכבוד חודש אדר שעדיין בעיצומו, הוא משחרר סינגל נוסף מתוך האלבום שבדרך "חייך", ואם תחייך כך יהיו חייך, האלבום עתיד לראות אור לקראת ל"ג בעומר כשעל העיבודים ערן קליין.

     

    חדש דודו דרעי כל ישראל!

    הזמר דודו דרעי קורא בסינגל חדש לאיחוד השורות בעם: "כל ישראל ערבים זה לזה", שם השיר אותו כתב יוסי גיספן. הלחן של הצמד ליאור מיארה ואלירן אביטל שגם עיבד והפיק מוסיקלית.

     

    חדש אריק שחר מילה חמה!

    הגיטריסט ואולי כבר צריך להתחיל לקרוא לו הזמר והגיטריסט אריק שחר המכונה גיטריק מגיש סינגל נוסף "מילה חמה" שמו, את המילים כתב יגאל מוכתר, ללחן ועיבוד מוסיקלי של אריק.

     

    חדש אייל חדד לצאת מעצמך!

    אייל חדד בעבר בעל להקת רוק וכיום יהודי ירא שמים וחסיד חב"ד, יוצא בשני סינגלים אותם הלחין וכתב הראשון "לצאת מעצמך", והשני "שיר במדבר" על העיבוד מאיר שטרית.

     

    חדש אסף שפר ענבי הגפן!

    אסף שפר שהתחתן בשבוע הקודם ואמש ערכנו לו שבת ברכות בתוכנית מוצ"ש חי, הקדיש והוציא השבוע שיר חדש לכלתו בשם "ענבי הגפן" סינגל נוסף לקראת אלבום הבכורה, אלי אסרף הלחין ועיבד, על האיכות המבריקה של השיר חתומים אבי סינגולדה, אבי אבידני וה"נשפנים" , על הקולות – מקהלת ידידים ועל המיקס והעריכה הדיגיטלית הופקד אבי זיו (ז'אנו).

     

    חדש בריו חקשור אצל יוסי אייזנטל אור פנימי!

    במוצאי פורים דפרזים או אם תרצה בליל שושן פורים שודרה כאן תוכנית בת 5 שעות פורים חי עם יוסי אייזנטל וחברים שבאו לשמוח באולפן בין השאר הגיע גם בריו חקשור יחד עם תזמורת מבית ביק הפקות של ידידי ורעי ישראל ברגמן יחד עם הקלידן ישראל וייצמן, וגם יואלי דיקמן ידידנו ועוד שהגיע לכאן עם משלוחי מנות מכובדים ועל כך תודתי הגדולה לו…תוך כדי שתיית היין והמצב רוח הטוב התבקשו המאזינים לשלוח מילים אותם ילחין בריו על המקום, הנה משפט שנשלח והולחן על המקום…תקשיבו…

    ח

    דש יצחק מאיר הלפגוט והכנר יצחק פלרמן מתוך ההופעה!

    ביום חמישי האחרון התקיימה בארה"ב הופעת השקה יוקרתית ומרשימה לאלבומם המשותף של החזן יצחק מאיר הלפגוט עם הכנר יצחק פרלמן "הדים", הנה קטע קטן מתוך אותה הופעה מיוחדת…

     

    חדש מנחם מאשקאוויטש עוד ישמע!

    הזמר מנחם מאסקאוויטש מגיש סינגל חדש לכבוד חתונת משפחת גרוס בארה"ב, הלחן של אברימי זופניק, על הקולות מוישי קרויס, העיבוד של חזקי ברויאר ממקהלת "ידידים" שבארה"ב.

     

    חדש Ancient Lullaby שמע!

    המעבד והמלחין שלום בונדר מארה"ב מציג להקה חדשה Ancient Lullaby שמה (או בעברית שיר ערש עתיק) והם מגישים סינגל חדש "שמע" שמו, מבצע את השיר הלל קפניק.

     

    חדש יענקי ודובי ברזיל ותשפיע!

    בתחילת השבוע חל היארצייט של ר' אלימלך מליזענסק… לפני שלוש שנים, ביום היארצייט של הרבי אלימלך מליזענסק זצ"ל, בעל ה"נועם אלימלך" הקדוש, בישיבה בשאר ישוב לימד רבו של אברהם צבי קליין תפילה שהרבי אלימלך מליזענסק זצ"ל כתב: "ותשפיע רוח קדשך עלינו, שנהיה דבקים בך ושנשתוקק תמיד אליך יותר ויותר", התפילה הזאת נגעה בנשמתו של קליין מאוד והחליט להלחין את מילות התפילה המרגשת. לעיבוד וההפקה המוסיקלית הוא גייס את נוחי קרון, שגם אחראי לקולות הרקע יחד עם הלל קפניק, את השיר מבצעים האחים יענקי ודובי ברזיל.

     

    חדש שאולי כי המלכות!

    הזמר שאולי מארה"ב, מציג פנינה חדשה בדמות סינגל חדש העונה לשם "כי לה' המלוכה", שאולי כתב את השיר לאחר הבחירות לנשיאות בארה"ב בתחילת השנה.כשהמסר מאוד ברור למרות שהמלכים ונשיאים חושבים שההחלטות הן של עצמם, אך מעל כולם ישנו הקב"ה. בקולות משתתפים האחים לבית משפחות גרמה ואטיאס.

     

    ידיעות נוספות:

    – נספר לכם שהקלידן והמעבד פיני עסטרייכער מארה"ב פתח תזמורת חדשה העונה לשם "סימפיני" נאחל לו בהצלחה רבה.

    יואלי דיקמן שלנו אחרי שחנך את התזמורת שלו בקנדה, חונך אותה השבוע בארץ, אנו נאחל לו כאן שוב ושוב הצלחה רבה!!!

    והנה הגענו לפינת המזל טובים, מזל טוב לטכנאינו ומנהל האולפן בירושלים שרוליק ברגר לרגל יום הולדתו, מזל טוב לאיש התקשורת ו'המחתרת' בועז בן ארי הידוע בכינויו 'מהיר חימה' לרגל יום הולדתו – שיזכו שניהם לעוד המון שנים מאושרות, מזל טוב לנער הפלא יענקי שטרן לרגל היכנסו לעול תורה ומצוות, מזל טוב לנגן הקלרינט דוד הלר לרגל בר המצווה לבנו יוסף שתתקיים השבוע, מזל טוב קצת באיחור לגיטריסט התותח דודי סתר לרגל הולדת בנו שיזכה לרוות רוב נחת, וגם מזל טוב לגיטריסט לוי יצחק מאורר לרגל נישואיו, ומזל טוב לזמר אבי אילסון לרגל נישואיו שהתקיימו השבוע, ובחדא מחתא מזל"ט לזמר שמואל גלבר לרגל נישואי בתו – שיזכו כולם להקים בית נאמן בישראל, ושוב מזל טוב לזמר אסף שפר שאוטוטו נחגוג לו כאן שבע ברכות לרגל נישואיו השבוע, שיזכו הזוג לבנין עדי עד – אמן!

     

    חדש דורון ברדא תנו לי בכפיים!

    כרגיל נסיים בפינת סינגל השבוע, הזמר דורון ברדא, חוגג יום הולדת עם סינגל חדש ושלישי מתוך האלבום הבא "תנו לי בכפיים" סינגל בקצב הדאנס שהלחין ועיבד דוד ביתן ,למילים של ארלט ספדיה, מנחם טוקר נתן לו בכפיים וגם איחל לו מזל טוב בשידור חי בתוכנית האחרונה במוצ"ש חי

    עד כאן להפעם שבוע טוב, מלא בחדשות טובות והמון שמחה!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשמח אם תשלחו לי את השיר השם שמעה של אייבי רוטנברג